Londýn – Hamburg: Na skok s kabelkou

24. 03. 2017 13:23:38
Někdy, když se člověk rozhodne udělat změnu ve svém životě a udělá první krok, přijdou lidé a příležitosti, které mu pomáhají udělat další kroky.

Po návratu z Indie jsem neměla zvláštní plány a poprvé v životě jsem nechala otevřené dveře všemu, co může přijít a žila v přítomnosti. Kromě toho, že jsem tvořila, psala, pracovala na svém osobním rozvoji, jsem přemýšlela, co mne ještě láká v životě zažít. Vzpomněla jsem si na svůj dávný dětský sen, alespoň jednou si vyzkoušet práci na velké zámořské lodi. Uvědomila jsem si, že teď je ta pravá doba tento sen uskutečnit. Když jsem večer sedla k počítači a začala pátrat, objevovalo se mnoho společností a nabídek. Po celém večeru plném posílání desítek CVček se ozvalo jen pár společností. Prošla jsem tedy několika pohovory online, ale zpravidla jsem byla odmítnuta kvůli mému tetování, které mám na ruce. To mě však neodradilo... „Věřím, že musí existovat společnost, které tetování nevadí.“

Po několika dnech se ozvala jedna německá společnost. Vyměnili jsme si pár emailů a spolupráce s nimi se mi zamlouvala. Pozvali mne na veletrh, který se konal začátkem února v Hamburgu.

Když člověk něco opravdu chce, najde způsob, jak toho dosáhnout!

Ačkoliv jsem na to datum již měla koupené letenky do jiné země, svou cestu jsem přebookovala tak, abych do Hamburgu jela. Téměř okamžitě a bez přemýšlení jsem si koupila letenky. V hlavě mi neleželo nic jiného než, že tuto „příležitost“ nesmím promarnit.

A tak jsem se jednoho únorového rána hezky se oblékla, stáhla vlasy, vzala kabelku, do níž jsem dala poznámkový blok a knížku, zapnula mp3 přehrávač a po několika hodinách sedala do letadla na výlet do úplně neznámého města, abych se mohla střetnout tváří v tvář s lidmi, kteří se na několik dalších měsíců stanou mou druhou rodinou. Díky mému rozhodnutí jsem měla možnost mluvit osobně přímo s ředitelkou společnosti, která mě zaměstnat, a ukázat ji tak tu nejlepší stránku své osobnosti tváří v tvář. Když jsem pak večer seděla v letadle cestou zpět do Brightonu, v mém srdci mi pulsovala obrovská energie radosti a úspěchu.

Hned ten večer jsem od této společnosti obdržela email, a po mém potvrzení i novou pracovní smlouvu a podmínky.

JEDU DÁL a jdu čelit nové životní výzvě.

Autor: Klára Markovičová | pátek 24.3.2017 13:23 | karma článku: 9.03 | přečteno: 337x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Cestování

Klára Žejdlová

Italské Velikonoce? V mých vzpomínkách to jsou přátelé, rodina…a obžerství

I když to obžerství bylo prokládané dlouhými procházkami. Aby nám vytrávilo. A abychom nasbírali ingredience pro další vaření...

27.3.2024 v 14:48 | Karma článku: 19.92 | Přečteno: 486 | Diskuse

Miroslav Semecký

Nacházíte ve Španělsku? Používáte aplikaci Telegram? Zpozorněte!

Oblíbená komunikační aplikace ve Španělsku končí. Bude vypnuta (zablokován přístup) v řádu několika následujících hodin. Soudce Národního soudu Santiago Pedraz vydal rozhodnutí, ve kterém nařizuje mob..

23.3.2024 v 17:51 | Karma článku: 17.13 | Přečteno: 584 | Diskuse

Jan Vaverka

Bolívie - 6. díl: Den v La Pazu

La Paz je město jako žádné jiné. Dvoumilionová aglomerace sahající až nad 4000 metrů nad moře, ulice jsou strmé, propojené lanovkami, a kolem obrovská kulturní a sociální diverzita.

22.3.2024 v 8:20 | Karma článku: 16.58 | Přečteno: 234 | Diskuse

Aleš Gill

Střípky z KLDR - Díl 26. - Návrat do paralelního vesmíru

Jsou to téměř dva roky od mého posledního článku o KLDR, a téměř tři roky od mé druhé cesty za nejželeznější oponu, jakou si lze představit. A protože informací z KLDR je kvůli uzavřené hranici málo, mohli bychom se tam vrátit.

19.3.2024 v 8:52 | Karma článku: 16.05 | Přečteno: 478 | Diskuse

Libor O. Novotný

Víkend na bitevním poli ve Waterloo

Chcete důkladně pochopit politické a společenské souvislosti, které vedly k porážce Napoleona, případně se vžít do bojů rozhodující bitvy u Waterloo? Památník bitvy na jejím původním místě vám to umožní.

18.3.2024 v 15:00 | Karma článku: 13.22 | Přečteno: 207 | Diskuse
Počet článků 23 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 539

Miluji hudbu, tanec, zpěv, ale také cestování, životní výzvy a plnění svých cílů, zkrátka svůj život, proto momentálně žiji v cizině. Ráda píši krátké reportáže nejen ze svých cest, ale také zajímavosti ze svého života. Touto cestou se s vámi o ně ráda podělím a doufám, že vás mohou také motivovat. Když to všechno můžu zažít já, tak proč ne vy?

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...